Husqvarna Mobility prezinta noul TC 85
Husqvarna Mobility a anuntat generatia TC 85 pentru sezonul 2025, subliniind dezvoltarea modelelor mini de inalta performanta cu motoare in 2 timpi. Orientat catre competitie, noul dirtbike pentru riderii juniori este construit in jurul unui sasiu complet nou, care ofera imbunatatiri semnificative privind manevrabilitatea si stabilitatea. In termeni de motorizare, unitatea de putere actualizata mareste puterea. Alte componente introduse pentru a imbunatati experienta de racing pentru toti tinerii pasionati ai sportului includ un amortizor WP nou, brat oscilant si caroserie ergonomica. Modificarile sunt completate de noile elemente grafice ce contureaza un aspect modern pentru modelul lider in clasa TC 85.
Cum modelul din generatia anterioara a fost victorios in Campionatul Mondial FIM de motocross juniori din 2023, noul TC 85 beneficiaza de baze dovedite si este atent gandit pentru a oferi performanta inalta. Pentru 2025, un nou cadru cu geometrie rafinata imbunatateste considerabil manevrabilitatea si stabilitatea. Oglindind constructia motocicletelor cross full-size, noul amortizor WP XACT, care este cu 16 mm mai scurt decat inainte pentru a asigura un sasiu mai echilibrat, vine montat pe tubul superior al cadrului. Acest design creeaza o senzatie mai plantata pentru modelul TC 85 din gama Husqvarna Motorcycles si ofera un beneficiu imens pe piste accidentate si la sarituri mari. In plus, unghiul capului de directie este redus cu o jumatate de grad si pozitionat cu 6 mm mai aproape de centrul sasiului pentru viraje imbunatatite, mai ales la iesirea din viraj.
Motorul in 2 timpi de 85 cmc beneficiaza de cateva componente noi, toate introduse pentru a crea o putere mai consistenta in intervalele joase si medii, fara a sacrifica performanta de varf. Actualizarile includ o noua chiulasa, bujie, aprindere si evacuare, cu setarile din interiorul carburatorului Keihin ajustate pentru a se potrivi cu motorul imbunatatit. In cele din urma, in comparatie cu generatia de iesire, motorul este rotit cu trei grade in sus in fata, iar prin pivotarea din acelasi punct de montare la bratul oscilator, greutatea este distribuita mai eficient pentru viraj si sarituri imbunatatite.
Bratul basculant in sine este nou si cu 300 g mai usor datorita unui proces de turnare rafinat. Impreuna, noul cadru, amortizorul WP XACT si bratul oscilator se combina pentru a reduce inaltimea totala a TC 85. Aceste modificari, introduse impreuna cu noile caroserie ergonomice, asigura ca tinerii rideri se pot deplasa mult mai usor pe TC 85, ceea ce inspira incredere si le permite sa concureze cu un control imbunatatit. In plus, un triunghi modernizat creat de noile suporturi pentru picioare, ghidon si partea inferioara a seii imbunatateste experienta de riding si face ca modelul noii generatii sa fie incredibil de usor de pilotat.
Te-ar putea interesa si:
In atentia Senatului a intrat de curand un proiect de act normativ care propune ca soferii romani cu permis de categoria B sa poata conduce si motociclete cu cilindree de maximum 125 cc. Este o schimbare majora in domeniul permiselor de conducere in ...
Citeste mai mult